sobota 9. března 2013

The Heritage Post



The Heritage Post je ojediněým pánským magazínem a to nejen na německy mluvícím trhu. Jeho zakladatel, Uwe Van Afferden, je původně grafikem, posléze se stal i interiérovým designérem. Během své práce  navrhoval i interiér dvou obchodů na Lorettostrasse v německém Düsseldorfu. Shodou okolností byl pak postaven před nabídku pronajmout si jeden z obchodů v této ulici. Tímto se Uwe stává obchodníkem a začíná prodávat v Düsseldorfu věci, které rozhodně nebyly v té době v Německu běžné. Jako příklad použil v jednom rozhovoru například džíny z kolekce Levi's Vintage Clothing. Jakým způsobem pak obhájit jejich cenu oproti běžným Leviskám dostupným kdekoliv jinde? I my jsme před tuto otázku postaveni poměrně často. Stejně těžko se vysvětlovalo i proč japonský denim je dražší než čínský, proč jsou boty šité do rámu ze začátku tuhé, proč vlněné věci "koušou" atd. 



V německy mluvících zemích byla sice nabídka pánských lifestylových časopisů velmi rozsáhlá, avšak dle Uweho slov byly (a asi i stále jsou) tyto magazíny plné informací o superdrahých autech a fotbalistech, které těmito vozy jezdí, o svalech, které jste nikdy ve svém životě nepoužili a podobných věcech, bez kterých se více než jistě ve svém životě obejdete. Pak Uwe narazil na japonský časopis Free & Easy, o kterém jsme psali zde. Pár výtisků tohoto magazínu (a i dalších) máme a víme tedy, že se v nich jedná nejen o nákupu nových věcí, ale také jakým způsobem se starat o kožené boty, které motocykly se dobře přestavují a jak uvařit nejlepší kávu. Zkrátka informace, bez kterých se sice možná obejdete, nicméně jsou to moudré rady, jak si lépe užít radosti každodenního života. Tedy pokud o to 
stojíte.


The Heritage Post není časopisem pro někoho, kdo "ohromuje" své okolí drahým autem a na ruce má hodinky, u kterých nemá ani ponětí, proč stojí tak obrovské peníze. Takový člověk má totiž velmi často  prázdnou lednici, protože zkrátka vařit neumí a ani ho to nebaví, spí na laciné matraci a o nějakém stylu se nedá ani mluvit. Ne, důvodem pro vznik tohoto časopisu je právě ukázat čtenářům něco zajímavého, vysvětlit jak se věci vyrábí a proč, jak se o ně starat a používat se co možná nejlépe. Nepíše se zde zdaleka jen o módě, ale také o autech, motorkách, kolech, designu, dobrém jídle, rozdílech mezi dobrými pivy, zajímavých psích rasách a vůbec o všem co souvisí s dobrým a příjemném životním stylu. Mluví se zde o věcech úplně nových, ale i o věcech vyrobených v minulosti, které časem zrají
  jako víno. Právě jako my muži.. někdy.

Jsme pyšní na to, že jsme se ocitli ve společnosti dalších obchodů, kde se tento jedinečný časopis prodává. Styl a zaměření The Heritage Post se celkem překrývá s naším přístupem a doufáme, že z magazínu budete stejně nadšení jako my. V nabídce máme poslední dvě čísla (3 a 4), která beze zbytku naplňují to, co jsme napsali výše. Časopis sledujeme a kupujeme již od jeho vzniku a v případě Vašeho zájmu máme v obchodě k nahlédnutí i první i druhé číslo. 

Mimochodem, Uwe Van Afferden stále provozuje obchod, svůj ateliér a zároveň redakci The Heritage Post v Lorettostrasse a rozhodně stojí za návštěvu, až se někdy ocitnete v Düsseldorfu.





1 komentář:

  1. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Připojte se k úspěchu Spojte se s více než 4 miliony obchodníků a investorů ze 170 zemí

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat