čtvrtek 12. dubna 2012

Indigofera Ryman Denim Shirt - almost a year

Jo, je to tatáž košile


Vždycky jsem měl spjaté džínové košile s country zpěváky anebo, a to je asi ještě horší, se starými dědky. Pravda je ale taková, že džínové košile nosili i takoví borci jako Bob Marley, Steve McQueen nebo i Bob Dylan. Během té doby, co prodáváme oblečení od švédské značky Indigofera, se neustále usvědčujeme o tom, že tito Švédi mají nejen perfektní střihy a dotahují vše do nejposlednějšího detailu. Nejinak je tomu i u džínové košile Ryman. Hned na první pohled jsem věděl, že zahazuji veškeré předsudky a že právě TOTO bude moje první džínová košile. K mému překvapení jsem od nikoho z mých obvykle jízlivých (v dobrém slova smyslu) kamarádů neslyšel na adresu Ryman košile nic špatného, ba právě naopak! A samozřejmě jako u většiny věcí, které v Denim Heads nabízíme platí i zde, že čím více a déle se košile nosí, tím vypadá lépe. Posoudit můžete na obrázcích níže. Košili jsem za necelý rok co jí mám asi dvakrát vypral standardtně v pračce.


Měděný druk a denim, který už začal měnit barvu

Košile je vyrobena ze 7,5 uncového Selvage denimu, tkaného systémem 2x1. Košile se dá koupit i sepraná, ale větší zábava je samozřejmě opotřebení vlastní, personifikované a nikoliv umělé. Košile je ušita na strojích, které používají tzv. lockstitch nebo chainstich (řetízkový steh). Pro zajímavost: šicí stroje na řetízkový steh se více než 40 let nevyrábí a my jsme dosud nikoho v Čechách, kdo by jej vlasnil, nesehnali.


Dvojitý selvage proužek, tradiční znamení denimu od Indigofera Prima Jeans




Střih je dle westernového vzoru doplněný o měděné druky, kterými se rozhodně nešetřilo.

Změna barvy je za tak krátký čas neuvěřitelná


Saw-tooth pocket - detail, který k džínovým košilím patří.

Sluší Michalovi...

.. Honzovi ..

.. a vůbec každému!



Uvidíme, jaká bude změna za další rok(y)

Žádné komentáře:

Okomentovat